czwartek, 29 grudnia 2016

czas na zmiany

Zbliża się nowy rok i nadchodzi czas zmian. Rok 2016 nie był dla mnie łaskawy. Przekonałam się jak istotne i niestety kruche jest nasze zdrowie. Dlatego postanowiłam, coś zmienić. Nie chcę być bierna, jeżeli w jakiś sposób mogę sprawić, że rok 2017 będzie dla mnie lepszy to zamierzam przejść do działania. Z doświadczenia wiem, że wielkie rewolucje nie są dla mnie dobre, zdecydowanie lepiej idzie mi sukcesywne wprowadzanie zmian, małymi krokami. Wówczas zmiany wprowadzam na stałe, a nie na chwilę. W tym roku postanowiłam uważnie przyglądac się temu co kupuję, wcieram w swoje ciało i jem. To będzie długa i wyboista droga, ale wierzę, że warto się w nią wybrać:)
Trzymajcie za mnie kciuki. 
Pozdrawiam Jagoda.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post. Dużo informacji które z pewnością wykorzystam . Pozdrawiam ! RW;)

    OdpowiedzUsuń